Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Κάνεις λάθος, φίλε μου!

Κάνεις λάθος, φίλε μου! Ορθότερο θα ήταν, αν έλεγες: "Εγώ δεν έχω Θεό". Διότι το βλέπεις, ότι υπάρχουν τόσοι άνθρωποι γύρω σου, που έχουν Θεό και γι' αυτό διακηρύττουν ότι υπάρχει Θεός. Λοιπόν, μη λες: "Δεν υπάρχει Θεός"! Περιορίσου να λες: "Εγώ δεν έχω Θεό"!




Κάνεις λάθος! Μιλάς σαν τον άρρωστο, που λέει ότι δεν υπάρχει πουθενά υγεία!



Κάνεις λάθος! Μοιάζεις με τον τυφλό που λέει: "Δεν υπάρχει φως στον κόσμο". Όμως φως υπάρχει. Και είναι διάχυτο παντού. Αυτός ο δυστυχής δεν έχει το φως του. Και θα μιλούσε σωστά αν έλεγε: "Εγώ δεν έχω μάτια και δεν βλέπω φως".





Κάνεις λάθος! Μιλάς σαν το ζητιάνο, που λέει: "Δεν υπάρχει χρυσάφι στη γη". Μα χρυσάφι υπάρχει! Και επάνω στη γη! Και μέσα στη γη! Αυτός δεν έχει χρυσάφι! Το σωστό θα ήταν να έλεγε: "Εγώ δεν έχω χρυσό"!



Κάνεις λάθος! Μοιάζεις με τον παλιάνθρωπο που λέει: "Δεν υπάρχει καλοσύνη στον κόσμο". Ενώ θα έπρεπε να πει: "Εγώ δεν έχω ίχνος καλοσύνης μέσα μου".

1 σχόλιο:

  1. ...κι όταν αισθανθεί ο άνθρωπος την Αγάπη του Θεού και την Παρουσία Του στη ζωή μας, πόσο λυπάται όταν ακούει πως για κάποιους δεν υπάρχει... Πώς θα μπορούσε να ήταν η ζωή μας χωρίς την Αγάπη Του;;; Όλα γκρίζα κι αδιάφορα... μάταια... θλιβερά... Μόνο η Αγάπη μπορεί και χρωματίζει την ύπαρξη μας... Όταν ερωτευτείς τον Θεό και τους ανθρώπους και την πλάση όλη τότε πλημμυρίζουν φως και χρώμα τα μάτια και η ψυχή. Μακάρι να το νοιώσουμε όλοι οι άνθρωποι αυτό το Φως και να βγούμε από τη φτώχεια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή